divendres, 6 d’octubre del 2017


El que li va passar a aquest home o a aquesta dona, m’hagués perfectament pogut passar a mi. O em pot passar els propers dies. 

Policies armats amb porres, bales de goma i pistoles (que obviament no varen fer servir, però les porten) 

 contra ciutadans pacífics només 
armats amb raons i amb il·lusió. 

La por i la incertesa em creen una gran preocupació, ansietat i angoixa. Practico zazen tant com puc. En aquests moments més que mai. Només zazen em permet deixar anar tot això i entrar en aquell espai de pau, llum i amor a on no hi ha separació. 


 






 
 














I aquesta tarda, miracle, he pogut treballar! He treballat en la redacció d’un article sobre el delta de l’Ebre. I em concentrava i em sentia inspirat, gaudia fent-ho. Que bé m’ha fet aquest article! En aquests dies, una mena de miracle.