divendres, 11 de novembre del 2011

La gratitud es el secreto de la vida. Lo más importante es dar las gracias por todo. Quien aprende a dar las gracias por todo, aprende la lección más importante de la vida.

7 comentaris:

Elisenda Ortega ha dit...

I tenim tantes coses a agrair, no? n'hauríem de fer una llista per escrit i deixar-la en un lloc on poguéssim repassar-la sovint.
Petonets!

Siddharta ha dit...

Molt bona idea, Elisenda!

Petonets.

Anònim ha dit...

Cuando estas agradecido, el agradecimiento ya forma parte de ti.
Gracias, por tus escritos

Siddharta ha dit...

Querido anónimo/a, creo que entiendo y comparto tu percepción. Hay un estado de conciencia que no sé como llamarlo, porque se puede llamar de muchos modos. Es como un poliedro que tiene muchas caras y depende de cómo se mire se ve distinto, pero es el mismo. Una cara de este estado es GRATITUD. Hay otras como, por ejemplo, ausencia de ego y de separación, amor, libertad, luz. Entonces uno se siente profundamente agradecido por cada una de las cosas que aparecen en su vida. Pero es que uno mismo ya ES agradecimiento. Es lo que dices, este agradecimineto ya forma parte de ti.

¡Gracias por el comentario!

Un abrazo.

Marta Cayetano i Giralt ha dit...

Obrir els ulls cada matí, despertar-nos, posar-nos d'empeus i sortir a respirar l'aire al balcó.
El fet d'estar vius avui i aquí és un regal que massa sovint se'ns passa per alt.
Gràcies mare.

Siddharta ha dit...

Gràcies Marta per estar amb nosaltres al departament. La teva disponibilitat per el que necessitem, sempre, el teu somriure lluminós, el teu bon humor permanent, la teva bondat, la teva tendresa són font de bon rotllo al departament. A través teu he conegut també a la teva mare, que certament està ben present en tu. I també li estic molt agrait!

Una abraçada.

Marta Cayetano i Giralt ha dit...

Prenc les teves paraules, sens dubte, com un preciós regal de Reis.
M'han fet emocionar, Albert. Gràcies!