dijous, 21 de febrer del 2013



Camino al bell mig d’un desert fet dels meus vells aferraments,
que no havien marxat.
I no hi ha més llum que la llum de cada pas.

4 comentaris:

mikaela ha dit...

No se puede decir más con menos.

Andaba yo estos días un poco oscurecida y mira tú por cuánto acabas de conseguir que se hayan ido de golpe los nubarrones.

Gasshô

y bss:)

Siddharta ha dit...

Ane, eso es fantástico: que las cuitas de uno puedan ayudar a otros.

Uno piensa que los apegos ya se han ido. Y de golpe te los encuentras a la vuelta de la esquina, bien vivitos y coleando. Y entonces empieza el trabajo, de nuevo. El camino se vuelve un desierto, bastante oscurecido (¡me gusta tu expresión!). Y entonces nada que hacer, simplemente practicar: toda la atención al momento presente, y soltar, y rendirse, y practicar zazen. Y sobre todo, un GASSHO muy grande a la propia vida, que quiere decir amarla incondicionalmente.

Un beso muy fuerte.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per compartir aquests teus pensaments. A mi tb em van molt bé avui. M'agrada molt això que dius que no hi ha més llum que la llum de cada pas. Ho trobo molt cert.

Siddharta ha dit...

Estimada Anònima, no hi ha més llum que la llum de cada pas. Però així com de vegades et trobes amb els vells aferraments, també de vegades et trobes que, de sobte, el desert ha florit! I et despertes de cop en l'essència de l'alegria.