dimarts, 11 de gener del 2011

Aquest matí,
amb el càncer de pit, la depressió incipient i la ferida en un dit,
practico zazén.

Però abans d'ahir vaig nèixer,
i la meva empresa aguanta bé la crisi,
segueixo practicant zazén.

6 comentaris:

Elisenda Ortega ha dit...

Alber, no entenc aquesta entrada de qui és?

Mercedes Thepinkant ha dit...

El triunfo es de los que perseveran.

Un abrazo

Siddharta ha dit...

Elisenda, perdona, reconec que aquest text és molt críptic.

Cada cop que practico zazen, realitzo que el meu cos és l’Univers sencer. Aquesta consciència és molt limitada i no dona per gaire. Però aquest matí, en el zazen, aquest càncer de pit estava ben present, i aquestes situació tan difícil que pot desembocar en una depressió, també. I la petita ferida en un dit, que no pinta gaire bé. I també l’alegria per la bona situació de la feina – malgrat la crisi! – o perquè vaig néixer fa dos dies, i em dic Yanka.


Mercedes, gracias por tus palabras de ánimo. En el mundo hay dolor y hay alegría. Abrirse el dolor, abrazar el dolor, y también la alegría. Cultivar la ternura y la compasión. Hay cáncer en el mundo. ¿Si no hay yo y no hay tú, qué más da que sea yo o seas tú? O si no, ¿a qué jugamos?

Una abraçada a les dues.

Siddharta ha dit...

"Mi cuerpo es el Universo entero". Que bien suena, claro. Pero si no se eperimenta, son palabras absurdas y vacías, ridículas y cursis. Si se experienta, entonces no queda más que decir.

A veces se experimenta, a veces no. Pero hay que seguir la senda, que paso a paso lleva hasta Aqui. Esta senda que ya es, en si misma, la meta: zazen (o lo que sea).

mikaela ha dit...

Un amigo dice que aquí hay mucho nivel. No sé si es mucho o es poco pero lo que sí sé es que es precioso y que me gusta sentir, gracias a vosotros, que no estoy sola, que no es que esté como una regadera, que me acompañan en esta bonita "locura" muchísimos.

Un buen abrazo de todo corazón.

Siddharta ha dit...

Pues si, Ane, no estas sola. Y tampoco yo me siento solo gracias a todos los que participais conmigo en la aventura de este blog, los que participamos de esta bonita locura. El blog, e internet en general, es una herramienta magnífica para comunicarnos.

Gassho.