divendres, 27 de febrer del 2015

Sempre dic que hi ha moltíssimes coses per denunciar, però que l'objectiu d'aquest blog no és denunciar res. De tant en tant, però, em permeto fer-ho. Sense ordre, sense pretendre que no hi hagi coses pitxors. Simplement perquè en aquest moment m'impacta o m'indigna molt i aprofito la publicitat de internet.


Veient aquest video, jo em pregunto: qué ha passat amb els "drets humans"? És que ens hem tornat insensibles? Per coses molt menors s'han montat protestes massives, fins i tot guerres. Qué esta passant? És que als paisos on això esta passant no hi ha petroli o interessos econòmics? I no és un fet aillat, continuament es produeixen assassinats, i crims contra la humanitat, i vexacions de tota mena. Ultimament rebo moltes noticies en aquest sentit. Qui permet això? Qui mira cap a un altre costat?  De on treuen aquests assassins els diners i les armes per fer això?

Jo no havia nascut, però diuen que durant els anys 30 del secle passat tothom mirava cap un altre costat mentre el nazisme estava pujant. I després va passar el que ja savem. Intueixo que estem en una situació molt similar. Només que això encara és pitxor que el nazisme. 

2 comentaris:

Elisenda Ortega ha dit...

No tinc paraules, em sento malament com a persona i com a dona.

Siddharta ha dit...

A mi fins i tot em costa descriure com em sento.